יום שישי, 3 במאי 2013

Sos או Eos? ומה הקשר לקים קרדישיאן...?

מעברי מזג האוויר הקיצוניים האלה לא טובים לי, לשכנה שלי, לבחורה מהקצה השני של הרחוב ואפילו לבנות עם העור הכי מושלם. עור מתקלף נפוץ במיוחד בתקופה הזו, (- פעם קר, פתאום חום איימים) שלא נדבר על השפתיים שצועקות לנו SOS. מה עושים כדי שנפסיק להיראות כמו הבחורה מהפרסומת של "ישראל מתייבשת"? קבלו בבקשה את הפוסט הבא שיחזיר לשפתיים שלכן את החיוניות שלהם. ולמרות שאומרים שבחיים אין פתרונות קסם... טוב, אז אומרים.

SOS או EOS ?

איזו דרך טובה יותר להחזיר את השפתיים שלנו למצב סביל מאשר שימוש ב"ליפ באלמים"? (lip balm= שפתונים נגד יובש) והנה רשימת ה"עשה" וה"לא תעשה" שהכנתי עבורכן

לובלו LABELLO 

                    
                                                                        (תמונה מהרשת)

אחד הליפ – באלמים היותר מוכרים שיש. מגיע במגוון ריחות וצבעים, משקוף ועד ורוד ואדום, וכך גם צבעו על השפתיים. אם אתן משתמשות בלובלו באופן קבוע או מכירות מישהי כזו, שימו לב, זה לא במקרה. לובלו אומנם עוזר לקילופים, אך באותה מידה "ממכר" את השפתיים אליו ותחושת היובש אף פעם לא נעלמת לגמרי. רוב הבנות המשתמשות בלובלו לא עוזבות אותו לרגע בדיוק מאותה הסיבה. מראה השפתיים אומנם נראה טוב יותר, אך תחושת היובש נשארת כל הזמן. המריחה של הלובלו נוחה ביותר. מדד הריח: מצויין איפה ניתן לרכוש: כמעט בכל פארם אפשרי וסופרים למיניהם. עשה או אל תעשה: סובלים בשביל היופי \ את הכי יפה כשנוח לך. תלוי בגישה שלך :)

איה נטורל AYA NATURAL

                                                                        (תמונה מהרשת) 
הנה ליפ באלם (נקרא "חמאת שפתיים") מעולה שלא מוכר להרבה. הוא מורכב מחמאה 100% טבעית ומגיע בשלושה טעמים: מנטה, תות שדה ווניל. שני הטעמים האחרונים בהחלט סבילים, המנטה ממש לא מומלץ! אחרי שסבלתי מיובש ממושך בשפתיים בעקבות שימוש בליפ באלם אחר (שיפורט בהמשך) הוא בהחלט הציל אותי. יום שלם מרחתי אותו בכל רגע נתון ולמחרת מצבי השתפר פלאים. להזנה, מניעת יובש, סדקים וקמטוטים בשפתיים ומסביבן. הוא קומפקטי, נוח לשימוש וזול. אני משתמשת בריח הוניל, ומאוד נהנית. מדד הריח: המנטה לא נסבל, שאר הריחות בסדר גמור. איפה ניתן לרכוש: מצורף קישור של החנויות, קיים גם בסופר פארם ובחנות ברשת: http://www.ayanatural.com/Heb-7-0.htm עשה או אל תעשה: עשה +. הליפ באלם מומלץ ביותר!

פרש לוק Fresh Look



                                                                        (תמונה מהרשת)

הליפ באלם הזה מגיע בתוך שפופרת וצורת המריחה ממש לא נוחה. נשאר צבע לבן על השפתיים.
ובמקרה הזה, כשמו אין הוא. אומנם קוראים לו "ליפ באלם" אך מסתבר שזה לא תפקידו. לאחר שגיליתי שהוא החמיר את מצב השפתיים שלי לבלי היכר ושמעתי על כך מעוד כ30 בנות, ביררנו עם החברה שטענה כך:
"הליפ באלם אינו דומה לבאלמים לשפתיים מסוג "לבלו" שתפקידו להקל על תחושת יובש בלבד. אלא, הוא תכשיר הרבה יותר "מושקע" המכיל פפטיד פעיל מיועד בעקר לתת נפח ומראה "חושני" ויותר, חיוני (ואף אדמומי) לשפתיים. לכן גם נקרא "אינטנסיבי".
יחד עם זאת, אם השפתיים יבשות מאד או פגועות – רצוי להימנע משימוש בליפ באלם, אלא לדאוג לאחות ולשפר את מרקמם תחילה.
על מנת להפיק את מירב התועלת מהליפ באלם של פרש לוק יש : 1. לדאוג לשלמות ולתקינות השפתיים לפני המריחה. 2. להשתמש בהתאם להוראות בתכשיר לקבלת מראה יותר מלא וחושני לשפתיים.
כך שאם מתחשק לכן ליפ באלם על מנת לסדר את השפתיים הייבשות ולהחזיר להן חיוניות, זה ממש לא הפיתרון.
עשה או לא תעשה: בתור ליפ באלם- ממש לא.

EOS





       
(תמונה מהרשת)
והגענו אל הליפ באלם האהוב עלי. הוא לא כל כך מוכר בארץ מכיוון שלא נמכר כאן, אבל מוכר בכל העולם כיעיל מאוד. מפורסמים רבים משמשים בו: אד וויסטיק (אחת שיודעת), אדם למברט, קים קארדישיאן ועוד.
                                                                                             (תמונה מהרשת)



                                                                                               (תמונה מהרשת)




הליפ באלם הזה מגיע בצורת כדור \ ביצה, ומריחתו נוחה מאוד. הוא מגיע במגוון צבעים , כך שכל צבע מעיד על טעם אחר:

(תמונה מהרשת)


בשונה מהלובלו, הצבע החיצוני לא מעיד על צבעו והוא שקוף בכל המקרים. הטעמים שלו נהדרים ומרעננים.
מדד הריח: מצויין איפה ניתן לרכוש: אמזון, אי ביי, וול מארט ועוד. עשה או לא תעשה: עשה ועוד איך. לסיכום: במקרה הזה, מה שטוב לקים קארדישיאן, טוב גם לנו :)

(תמונה מהאינסטגרם)

וזה לא קורה הרבה.
SHARE:

7 תגובות

  1. האחרון ממש זהה ל balmi.co.uk :)

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת בהחלט, מזכיר אותו מאוד :)

      מחק
  2. ההתמכרות שלי לEOS כבר עברה קצת את הגבול. הם כ"כ צבעוניים ! תתחדשי על הבלוג המקסים (:

    השבמחק
  3. הפוסט נראה מעניין אבל הכתב ממש קטן :{

    השבמחק
  4. היי ממש נהיניתי לקרוא !
    את כותבת ממש יםה

    השבמחק

© Miryam Gadiel | All rights reserved.